طب سوزنی با بیماری مزمن کلیه و کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب سوزنی به چینی آشنا است، آن بخش جوهر چینی فرهنگ سنتی است. آن استفاده می شود برای درمان بسیاری از انواع بیماری در چین، برای اثر درمانی آن در بیماری های کلیه درمان و کراتینین بالا، بیشتر و بیشتر مردم غرب شروع به قبول آن به عنوان یک درمان طبیعی برای کمک به آنها را عاری از بیماری می شود.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی یک درمان طبیعی که در آن دکتر درج پزشکی و سوزن، گرما و یا تحریک الکتریکی اعمال می شود در نقاط طب سوزنی بسیار دقیق برای ترویج خود درمانی بدن و بهبود عملکرد است.

چگونه طب سوزنی کار می کند؟

طب سوزنی با سوزن کاربردی. در این زمینه ویژگی های حقیقتند از سوزن در نقطه طب سوزنی (طحالی برای کوتاه) برای تنظیم عملکردهای اساسی و روشن کانال های انرژی انسداد در بدن ما است.

در چین باستان، آن را شیائو Bian شو "، یک روش درمان با سوزن سنگ که پس از آن به استخوان، بامبو و فلزی تکامل یافته نامیده می شد. در حال حاضر آن محبوب است که استفاده از فولاد ضد زنگ و نقره ای سوزن در میان پزشکان طب چینی. 125 میلی متر و قطر 0.28 است - - 0.45 میلی متر آنها خیلی خوب است که به طول 15 می باشد.

پس از تجزیه و تحلیل وضعیت، بیماری شما، درمانگر پزشکی و سوزن خاص برای تحریک کانالهای انرژی استفاده کنید. بسیاری از خارجی ها توسط تصاویر از سوزن های طب سوزنی می ترسم. در واقع، درج وحشتناک نیست و شما فقط احساس نیش پشه، نمی شدید درد است. و بعد از چند دقیقه، به شما احساس راحتی دست میدهد. این رمز و راز طب چینی است.

از طریق این راه، طب سوزنی می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا و درمان بیماری مزمن کلیه از ریشه آن است. همکاری با سایر درمان ها منحصر به فرد از بیمارستان ما، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، داغ فشرده سازی درمانی و غیره، بیماران می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

طب سوزنی با بیماری مزمن کلیه و کراتینین بالا





:: برچسب‌ها: طب سوزنی، بیماری مزمن کلیه، کراتینین بالا، طب سوزنی با بیماری مزمن کلیه و کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 1071
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: